Aplikowanie nie wiąże się żadnymi opłatami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z nami.
Akredytacje dla dziennikarzy
Media zainteresowane otrzymaniem akredytacji na festiwal ZEW się budzi, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się TUTAJ. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 maja 2021 roku jedynie poprzez formularz aplikacyjny. Informacje o przyznaniu akredytacji prześlemy mailowo do 2 czerwca 2021 roku z adresu: media@zewsiebudzi.pl
Aplikowanie nie wiąże się żadnymi opłatami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z nami na adres: media@zewsiebudzi.pl
Zasady przyznania akredytacji
- Podczas odbioru akredytacji w dniu rozpoczęcia festiwalu należy okazać oryginał legitymacji prasowej.
- Brak podpisów, pieczęci lub ważnej legitymacji skutkuje odrzuceniem wniosku lub odmową wydania akredytacji.
- Zgłoszenie wraz z akceptacją redaktora naczelnego należy zeskanować i przesłać na adres media@zewsiebudzi.pl
- Liczba akredytacji jest ograniczona. O zasadach odbioru akredytacji poinformujemy akredytowanych dziennikarzy drogą mailową.
- Akredytacja dziennikarska uprawnia do wejścia na teren festiwalu.
- Zasady dotyczące utrwalenia przebiegu festiwalu za pomocą sprzętu audiowizualnego oraz fotograficznego przekazane zostaną akredytowanym dziennikarzom drogą mailową.
- W przypadku naruszenia zasad udzielenia i korzystania z udzielonej akredytacji Organizator ma prawo do cofnięcia udzielonej akredytacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia wniosku bez podania przyczyny.
- Akredytacje będą wydawane TYLKO dziennikarzom w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1, Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 roku Prawo prasowe.
- Wnioski przedstawicieli klubów, zespołów, sponsorów, agencji reklamowych i promocyjnych nie będą rozpatrywane.